Reklamationer over fejl eller mangler, som ikke har kunne rettes på rejsemålet, skal fremsættes skriftligt til FolkeFerie.dk, Søndre Fasanvej 98, 2500 Valby eller via mail på reklamation@folkeferie.dk.
Husk, som minimum at angive nedenstående oplysninger.
- Fornavn
- Efternavn
- E-mail
- Telefonnr.
Oplysninger om rejsen:
- Billetnummer
- Hotel
- Afrejsedato
- Hjemrejsedato
- Afrejselufthavn
- Synspunkter om reklamation (hændelsforløbet):
- Blev synspunkterne påtalt til rejselederne?
- Hvis ja, hvilken dato?
- Hvad blev der gjort på rejsemålet efter påtalen?
Send din reklamation til reklamation@folkeferie.dk eller til:
FolkeFerie.dk
Søndre Fasanvej 98
2500 Valby
senest 4 uger efter hjemkomst.
Reklamationer til rejser med Primo Tours skal sendes til kundeservice@primotours.dk.
Reklamationer til rejser med Århus Charter skal sendes til gaestemail@aarhuscharter.dk
Reklamationer til rejser med Suncharter skal sendes til kundeservice@suncharter.dk
Læs venligst vores almindelige betingelser for deltagelse i pakkerejser.
Bemærk venligst, at reklamationer skal være os i hænde senest 4 uger efter hjemkomst. Det samme gælder reklamationer til Primo Tours, Århus Charter og Suncharter.
Bemærk venligst, at undladelse af kontakt til rejselederne eller den lokale repræsentant i løbet af ferien normalt medfører tab af retten til senere at få kompensation. Såfremt FolkeFerie.dk's afgørelse ankes, kan sagen indsendes til:
Pakkerejse-Ankenævnet, Haldor Topsøes Allé 1, st., Bygning 91, 2800 Kgs. Lyngby,
Web: pakkerejseankenaevnet.dk